ליווי שינוי תזונתי לגוף ונפש בספורט

ליווי תזונתי לספורטאי

ליווי תזונה הוא חלק בלתי נפרד מאורח חיים בריא ופעיל. התאמת תוכנית תזונה בהתאם למטרה הגופנית, בריאותית וספורטיבית, סדר היום, ההעדפות האישיות ובדיקות הדם, תוך התחשבות בנסיונות העבר על מנת ליצור שינוי מוצלח וקבוע.

לקריאה מורחבת…

בדיקות ומדידות

תזונה מותאמת אישית נותנת מענה מדוייק לאי הנוחות שמאכלים שונים גורמים לכם – נפיחות בבטן, שינויים במערכת העיכול, אפילו כאבי ראש. בעזרת בדיקות ייחודיות שנמצאות בחזית המדע, אנחנו בנוטריקס נזהה את הרגישות שלכם ונבנה עבורכם תפריט בריא.

לקריאה מורחבת…

הרצאות וסדנאות

תזונה מותאמת לאימונים הינה כלי חשוב בדרך להצלחה. הקפדה על תזמון האכילה ובחירה נכונה של מזונות המתאים לספורט, היא אחד הכלים החשובים לשפר את ההישגים ולהימנע מפציעות ספורט.

לקריאה מורחבת…

מאמרים אחרונים

תזונת ספורט לספורטאים צעירים

תזונת ספורט לספורטאים צעירים

תזונת ספורט חשובה לכל ספורטאי, אך היא חשובה במיוחד לצעירים שנמצאים בשלבי גדילה. הקפדה

לעמוד המאמר...
תזונת ספורט לרצים

תזונת ספורט לרצים

הנחיות לתזונת ספורט בריצה כוללות התייחסות ל- 3 שלבים באכילה, כולן ביחס לזמן הפעילות.

לעמוד המאמר...
לאמן את המעי: אכילה ושתייה באימונים ארוכים

לאמן את המעי: אכילה ושתייה באימונים ארוכים

ההכנות לתחרויות הספורט העצימות בשיאן - ישראמן, מרתון טבריה, מרתון תל אביב, ירושלים ועוד

לעמוד המאמר...
תזונה לקראת מרתון – השלב הבא

תזונה לקראת מרתון – השלב הבא

אתם מרגישים טוב אבל אין הדבר מעיד על המצב 'בתוך' הגוף - הגוף שלנו נועד

לעמוד המאמר...

רוצים לקבל עדכונים שוטפים בנושא תזונה וספורט? הרשמו עכשיו לקבלת ניוזלטר!

הגישה שלנו בנוטריקס

ליווי תזונתי מותאם אישית כי דיאטה זו טעות, זה לא פרוייקט חד פעמי אלא חלק מאורח חייים כל החיים.
בנוטריקס אנחנו מאמינות באורח חיים פעיל ובריא בשמירה על משקל תקין ויציב תוך הנאה וכייף, בלי סבל או רגשות אשמה.
כחלק מהליווי אנחנו עובדים על התאמת תוכנית תזונה מותאמת אישית, תוך התחשבות בהיסטוריה משפחתית ובנסיון דיאטות בעבר בהמטרה לעשות שינוי לתמיד.
כחלק מהתהליך אנו מעודדות פעילות גופנית סדירה אירובית וכוח על מנת להתחבר לגוף בצורה הבסיסית ביותר. עובדים חזרה על זיהוי תחושות רעב ושובע, מתי לאכול כמה לאכול, איזה הרכבי תזונה מתאימים לכל אחד ומה הזמן הנכון לאכילה.
הליווי ניתן על ידי צוות דיאטניות קליניות וספורט שהן בעצמן ספורטאיות מצעירותן.
ביחד נמצא את הדרך שמתאימה לך !!

מתכונים אחרונים

סלט סלק

סלט פשוט וקל.
דרך נהדרת לשלב סלק בתפרט היומי לקבלת הפיטוכימיקלים בצבע הסגול, וכן לקבלת ניטריטים היכולים לתרום לשיפור הביצועים בסורט

למתכון המלא...
סלט עדשים

סלט מרענן וקייצי שיכול להיות ארוחה שלמה

למתכון המלא...
סלט קינואה

סלט מרענן דרך מצוינת לגוון את הארוחה

למתכון המלא...
סלט בורגול ירקות וטופו

סלט מרענן וקייצי, סלט שיכול להיות ארוחה מאוזנת שלמה מכיל חלבונים, פחמימה וירקות.

למתכון המלא...
פודינג צ’יה

זרעי הציה עשירים באומגה 3 צמחי,
סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים.
הצעה מעניינת לשלב אותם כפודינג, ארוחת בוקר או ארוחת ביניים מגוונת.

למתכון המלא...
לביבות סלק אפויות

עשירות בנוגדי חמצון , בניטריטים
תוספת מעניינת וגיוון לארוחת ערב או שילוב לארוחת צהרים.
זמן הכנה-45 דקות כולל האפייה

למתכון המלא...
יוגורט עם פירות + שיבולת שועל

ארוחת בוקר או ארוחת פוסט אימון להתאוששות
שילוב של חלבון, פחמימות ונוגדי חמצון

למתכון המלא...
ספרינג רול במילוי ירקות וחביתה

ארוחת ערב מעניינת וקלילה –
שילוב מנצח של ירקות, חלבונים ופחמימה בדרך לא שגרתית
יכולה להיות הפעלה נהדרת לילדים

למתכון המלא...
תבשיל עדשים ואורז

מג’דרה הפוכה –
באדיבות שושנה סרדס, תבשיל טבעוני עשיר בחלבון
העדשים עשירים בסיבים תזונתיים, חלבון, וברזל

למתכון המלא...
כדורי בשר בסלרי

כדורי בשר ברוטב סלרי
באדיבות שושנה סרדס,
כדורי בשר עשירים בחלבון וברזל
ניתן לשלב עם אורז להשלמת המנה

למתכון המלא...
תבשיל חומוס מרוקאי

לשים בסיר שמן, חומוס, פפריקה, שום וגמבה
לכסות במים ולבשל – בסיר לחץ שעה
בסיר רגיל שעתיים עד שמתרכך
ובסיום להוסיף מלח לפי הטעם

למתכון המלא...
עוגיות מקמח חומוס

עוגיות עשירות בחלבון
טעימות עם טוויסט מפתיע
יכולות להשתלב כארוחת בינים לצד הקפה,
מתוק ומשביע

למתכון המלא...

הלקוחות שלנו

לקביעת תור לחצו על הכפתור הכחול