הנחיות תזונה לחיזוק מערכת החיסון

חזרה להרצאות ראשי >>

לתזונה חשיבות עליונה בשמירה על מערכת החיסון, עם זאת, דווקא כאשר עומס האימונים עולה מערכת החיסון עלולה להיות חלשה יותר. בהרצאה נפרט את הסיבות לפגיעת האימונים במערכת החיסון ונתמקד איך עוברים את התקופה הקשה בצורה הטובה ביותר. נתן דגש על המלצות לסוגי מזונות המחזקים את מערכת החיסון ונענה על השאלה “האם צריך לשלב גם תוספים תזונה?”.

להזמנת הרצאה, מלאו פרטים ונחזור אליכם במהרה

לחץ על הכפתור הכחול
לקביעת תור לשיחה

מאמרים מומלצים

נעלים ופירות
אכילה במהלך אימוני ריצה ארוכים ריצות סופש מתאפיינות בעיקר במרחקים ארוכים מאמצע שבוע, והמהווים את ריצת הנפח. על מנת להצליח לרוץ גם אימונים ארוכים יותר ברמת אנרגיה גבוה וללא נפילות אנרגיה, עייפות ופגיעה בקצב הריצה, יש להיערך לכך מבחינה תזונתית, ההכנה מבחינת אכילה מתחילה כבר יום קודם.
לעמוד המאמר...
אנרגיה זמינה, מה אוכלים במשחק טניס? במשחק טניס יודעים מתי מתחילים אבל לא מתי מסיימים, איך שומרים על אנרגיה לאורך המשחק
לעמוד המאמר...

הרצאות נוספות שיעניינו אותך

איך עובדים עלינו בפרסומות ובקניות

מדריך מלא איך לקרוא את תווית המזון ולגלות את הטריקים הקטנים שמנסים לבלבל אותנו

לעמוד ההרצאה...

דימוי גוף

בספורט אסתטי יש משמעות גדולה לשיח על נושא דימוי הגוף. בהרצאה נעמיק במושג דימוי

לעמוד ההרצאה...
סנדוויצים בריאים

חשיבות השמירה על תזונה נכונה לספורטאים בפגרה

בהרצאה נדבר על חשיבות התזונה להתאוששות ובנייה מחודשת של השריר, ואיך עוברים את התקופה

לעמוד ההרצאה...

עולם הדיאטות

למה זה לא עובד? למה כל כך קשה לרדת? מה עושים שנתעים במשקל? ממה

לעמוד ההרצאה...