תזונת ספורט

חזרה להרצאות ראשי >>

תזונה מותאמת לאימונים הינה כלי חשוב בדרך להצלחה. הקפדה על תזמון האכילה ובחירה נכונה של מזונות המתאים לספורט, היא אחד הכלים החשובים לשפר את ההישגים ולהימנע מפציעות ספורט.
בהרצאה נשים דגש על תזונה בריאה באופן כללי, מה מומלץ לבחור ואיך נראית הצלחת המנצחת. מהי תזונת ספורט באופן ספציפי, מה אוכלים לפני ואחרי הפעילות עם דגש על דוגמאות פרקטיות לסדר יום.

להזמנת הרצאה, מלאו פרטים ונחזור אליכם במהרה

לחץ על הכפתור הכחול
לקביעת תור לשיחה

מאמרים מומלצים

נעלים ופירות
אכילה במהלך אימוני ריצה ארוכים ריצות סופש מתאפיינות בעיקר במרחקים ארוכים מאמצע שבוע, והמהווים את ריצת הנפח. על מנת להצליח לרוץ גם אימונים ארוכים יותר ברמת אנרגיה גבוה וללא נפילות אנרגיה, עייפות ופגיעה בקצב הריצה, יש להיערך לכך מבחינה תזונתית, ההכנה מבחינת אכילה מתחילה כבר יום קודם.
לעמוד המאמר...
אנרגיה זמינה, מה אוכלים במשחק טניס? במשחק טניס יודעים מתי מתחילים אבל לא מתי מסיימים, איך שומרים על אנרגיה לאורך המשחק
לעמוד המאמר...

הרצאות נוספות שיעניינו אותך

התמודדות עם ילדים שלא אוכלים אורז מלא

שהצליחו לצוד וללקט, כך שכל יום זכו במזון טרי ולפעילות גופנית שוטפת על מנת

לעמוד ההרצאה...

סוכרים והחלמה מפציעה

הארוחה החשובה ביותר ביום. ארוחת בוקר תורמת לחילוף חומרים, ערונות ריכוז ואיזון רמות הרעב

לעמוד ההרצאה...

פחמימות מרוכבות, דלק לריצות ארוכות

למים חשיבות גדולה לתפקוד התקין שלנו, וחשוב לדאוג לשתייה לאורך היום הכמות המומלצת למבוגרים

לעמוד ההרצאה...

תזונה בעונות המעבר

ארוחות ביניים - כדי למנוע מצבים של רעב קיצוני, אנו משלבים ארוחות קטנות במהלך

לעמוד ההרצאה...